080720 - What went wrong?

Åter igen söndag, helgen är slut. Det har dock inte spelat någon roll för mig eftersom att jag har jobbat hela helgen. Känns ju lagom kul, men hey det var min sista :) . Det är bara idag & onsdag kvar på jobbet! Sen ska jag ta det lugnt ett tag nu, fylla år, åka till rhodos osv. L-o-v-e-l-y!

Igår var det kalas för ena kusinen, all uppmärksamhet fick dock lilla Felicia, as usual. Jag kan dock inte klandra någon för hon är verkligen hur söt som helst. Hon som älskar hundar blev överlycklig igår då det kom en hund till kalaset  :) . Något jag blev förvånad över var hur mycket hon tyckte om att sitta & studsa lite på studsmattan? Hon som avskyr att gunga, men att sitta där var bara kul & hon skrattade som bara den. På tisdag ses vi igen :)

Nu ska jag städa mitt rum, göra mig iordning för jobbet. 15-21 är det idag.

1 vecka kvar till Rhodos!  ♥

Kommentarer
Postat av: Tekoppen

sv: Jahaa, men det är ju supper fia =) !

ska du till rhodos? :D and with ho?, hihi ha så kuul.

2008-07-20 @ 12:28:23
URL: http://sokel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0