080723 - The day before

Tiden går verkligen fort, imorgon är det min birthday! Att det redan är 1 år sen jag fyllde 18. Den dagen var helt underbar för övrigt, min älskling kom hem från Ayia Napa samma dag, det går nog inte att beskriva hur skönt det var att få hem honom. Nåja, inte mer prat om det.

Nu när jag & älsklingen ska resa så kommer självklart det fina vädret. Jag satt faktiskt ute lite idag men det var så galet varmt så efter en stund gav jag upp & gick in istället. Det känns verkligen hur dumt som helst, man borde ju utnyttja solen när den är här. Jag får sätta mig ute en stund imorgon helt enkelt :)

Imorgon blir det ev. en sväng till vätterstranden med Sandra, det beror helt på när jag vaknar, hur mycket det är att göra här hemma innan kalaset osv. Så om jag åker dit imorgon & ni ser mig, säg grattis för sjutton! :)
Senare på dagen blir det kalas, släkten kommer... Det är kalas varje vecka just nu, lite tröttsamt faktiskt. Hur mycket sötsaker som helst, det är inte bra! Jag som ska försöka sluta äta så mycket sött.

Sebbe kom & körde hem mig efter jobbet, tack! Skönt att slippa sitta på bussen & skönt att få träffa honom igen. Vi pratade lite & han sa så fina saker, jag vill att alla ska ha någon som säger sånt till en. Alla förtjänar det, för det är verkligen underbart. Han är underbar.

Nu ska jag titta på film & senare Sex & the City. Sen ska jag sova & fylla år, :)


Jag älskar dig   ♥
None


Kommentarer
Postat av: D

Aw vad söta ni är :D

2008-07-27 @ 00:02:48
URL: http://donadaniella.blogg.se/
Postat av: S

:)

2009-02-19 @ 17:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0