080729

Just nu sitter jag & love i Grekland! Hur skont som helst, det ar ca 35 grader ute. Vi sitter & vantar pa att det ska bli lunch, efter det ska vi aka in till Rhodos stad. Tydligen bra shopping & rea just nu, perfekt! Haha :)

Det ar var andra dag har nere, jag vill stanna har langre an vad vi ska! Men sa ar det kanske alltid? Jaja. Jag tror att alla skulle trivas har. Igar var vi nere vid havet, som forresten ligger 50m bort! Vi har grym utsikt fran vart fonster, ser aven over till Turkiet. I alla fall, havet ar hur skont som helst. Idag blev det en kort stund vid poolen, imorgon blir det havet igen. Lucky me, jag gillar inte pool som min alskling gor!
Pa fredag ska vi aka pa en batutflykt, man aker omkring & ser pa alla oar som ligger har i omradet. Det ska tydligen vara jattefint..

Tyvarr sa kan jag inte saga att jag saknar Sverige, inte mitt hus heller. Det ar sa bra har nere, jag ska absolut skaffa mig ett hus i ett varmt land nar jag blir aldre. Jag tanker ej stanna i Sverige hela aret runt. Jag maste bara overtyga Sebbe om att det ar det ratta, haha.

Vi flyger hem pa sondag igen, 23.30 gar planet, grekisk tid. Sverige ligger en timma efter namligen.

Nu ska vi ga & ata lite, sen bestalla en taxi. Det mesta har nere ar billigt sa ni forstor nog att vi njuter for fullt? Vi har ju all inclusive men vi har anda handlat lite saker. Ikvall da vi kommer hem ska vi nog gora som igar kvall, kopa lite choklad, dricka nagot gott vin & bara njuta. Hur fint som helst!
Ska forsoka att komma ihag att kopa toblerone till dig Sandra, :)  Om jag glommer, sorry.

Dags for Rhodos stad & shopping! Puss & kram fran varma Rhodos.

Kommentarer
Postat av: Anonym

OJ gud vad skoj! :) låter heeel skönt ju, avis vill ochså resa utomlands och njuta av de sköna varma vädret och sola/bada. Men du får sola/bada åt oss alla. hehe ! ha så skooj nu fia lia ley! kram

2008-07-29 @ 14:45:48
Postat av: sandra

Hej vännen :)

Vad bra att du har det bra. Egentligen hade jag inte trott något annat. Utomland är livet. Vi får ta en resa i slutet av sommaren eller september :)

Ha en fortsatt bra vecka så får vi prata en massa när du kommer hem :)

2008-07-30 @ 13:21:43
Postat av: Anonym

Rhodos är fint

2010-08-12 @ 11:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0