080607 - This is it

Det känns som att det är söndag idag, så skönt att man har en dag tills ledig! Kan bero på att jag varit ledig sen i torsdags, lyx.

I onsdags var som sagt balen & det var kul :) . Roligast var nästan att träffa alla man kände & så, efterfesten var ingen höjdare enligt mig. Gå inne på Centrum med balklänning som blir helt nedspilld, nejtack. Mycket fina fläckar på den nu, haha.

Igår var vi ute på landet, mitt landet. Sebbe var också med, det var så himla skönt. Helt tyst där ute, toppenväder & så att bara kunna ta det lugnt. Vi & min bror gick dock in ett tag & spelade Super Mario istället, haha! När vi kom hem badade jag & lovie i Vättern, det var årets första dopp & bad :) . Jag som inte brukar doppa huvudet, igår gjorde jag ett undantag. På kvällen hyrde vi film & åt massa gott, precis så som en fredag ska vara då & då.

Idag ska jag & S åka & bada någonstans, vi vet inte vart bara? Vi får väl se, jag tänker i alla fall inte slösa bort hela dagen, allt det fina vädret. Det ska ju bli dåligt väder igen nästa vecka, precis lagom till studenten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0