080609 - We had it to the limit

Så var helgen slut igen, det känns verkligen helt knäppt! Det känns som att jag varit ledig i en evighet, haha. Snart är jag ledig i lite över 1 vecka i alla fall, sen börjar jobbet igen.

Igår var det en sväng på Piren, senare mot kvällen då det börjades prata om Markoolio på Centrum så kände jag att nja, inte riktigt min grej. Tur för mig att Sebbe lockade med mat & annat mysigt :) . Ni kan väl gissa vad det blev? Söt som han är överraskade han mig med en av mina favorit-godis-sorter, riesen. Tack lovie, du är verkligen bäst.

Idag åkte jag, Sebbe, Kajsa & Alex upp till Axamo, det var verkligen sjukt mycket folk! Jaja, det var härligt väder & hyffsat skönt i vattnet så det är bara att tacka & ta emot. Jag hoppas på att jag fick lite färg i alla fall... Efter det mat på Twin & sen badade jag & Sebbe igen, dock i Vättern denna gång. Så kallt! Jag har blivit en badkruka helt enkelt :)

Imorgon är det skola, vi går mellan 11-14. Jag har ingen aning om vad vi ska göra, klasstid står det på schemat. Det innebär nog en massa fix inför studenten! Galet, på fredag är det. Som vi längtat, eller hur?

Nu pratar jag massa strunt, ett tecken på att jag borde ligga i sängen. God natt :)


Ungefär såhär ser mitt studentplakat ut, hurra för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0