080622 - The angel from my nightmare

Årets midsommar är över, precis som förra året var jag i Sebbe's släkts hus uppe vid Karlsborg. Detta året hade vi dock inte lika bra tur med vädret som förra.. Min bikini fick ligga kvar underst i väskan, tyvärr. Det var i alla fall en bra helg, jag har fått se lite nya saker, haha.

Kom hem för ca 1 timma sen, nu ska jag sova & sen göra mig iordning. Ikväll blir det nämligen bio, Sex & the city! Det ska bli kul, jag har sett massviss med avsnitt de senaste veckorna, laddat upp inför filmen :)

Det finns säkert massor av saker man kan skriva här men jag väljer faktiskt att låta bli, så roligare än såhär blir det inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0