080624 - I'm not gonna make it

Insåg nyss när jag skrev dagens datum att det är 1 månad kvar tills jag fyller 19, haha :) . Imorgon börjar jag jobba, som tur är har jag en kvälls-tur så jag jobbar 16-21. Det känns faktiskt skönt. På torsdag blir det värre, börjar då 07 & det är verkligen evigheter sen jag jobbade dag. När jag tänker efter har jag aldrig jobbat dag på den avdelning jag ska jobba på nu...

Jag hämtade ut min fina lilla namnskylt idag, så fin så :) . Nu kommer i alla fall alla veta vad jag heter på jobbet, skönt om det kommer ny personal eller anhöriga. Det är lite som måste fixas inför imorgon faktiskt. En note till mig, får inte glömma att gå till chefen innan jag börjar!!

Jag & Sebbe har sovit tillsammans sen i torsdag, det kommer att kännas så tomt ikväll när jag ska gå & lägga mig själv. Men imorgon så ska jag sova hos honom igen, lucky me. ;)  Det blir smidigast så eftersom att han bor så pass nära mitt jobb, 5 minuter till skillnad mot 1 timma från mig (med buss).

Jag längtar till semester nu, haha! Jag har inte ens börjat jobba & jag längtar redan. Nej men jag längtar faktiskt till vår utlandsresa, det ska bli såå härligt! Att bara ligga & lata sig, bli härligt brun & komma ifrån allt lite. I cant wait...

Nu ska jag kika på en film, god natt :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0