080629 - Let me see it

Nu är helgen äntligen slut! Det kändes lite ovanligt att skriva så men jag har ju jobbat onsdag-söndag & då känns det ganska skönt att det är söndag & att jag är ledig imorgon :) . Att jobba helger & att man börjar så himla tidigt att nackdelar med att jobba i vården, fast det finns ju dock massviss med positiva saker med.

Nu är det 3 veckor kvar på jobbet, får jag säga att jag tycker att det kan få vara piss-väder de 3 veckorna utan att halva Sverige vill slå mig? Eller så kan det få vara fint väder efter kl 12 då jag ofta slutar om jag jobbar dag. Det låter väl bra?

Just nu sitter jag här & bara längtar till sängen. Det tär på en när man inte får sova så mycket. Inatt blev det nog 5 timmar, helt galet för mig! Jag som vill sova 9-10 timmar. Gissa då hur trött jag är nu? Jag ska dock vara uppe ett par timmar till & jag ska försöka hinna med att springa en tur också.

I fredags var det 1½ år för mig & Sebbe! ♥     Lovielovie, alltid!

I fredags hann jag även med att göra lite annat än jobb. Kalas hos mormor & senare var jag, Sandra & Danni hemma hos Sandra & åt mat & såg på film :) . Riktigt trevligt, när jag kom hem var dock hur mätt som helst!

Nu har jag varit riktigt girlie med & funderat på hur jag vill ha mitt framtida bröllop. Sånt ska man kanske redan veta men nu har jag kommit på mitt i alla fall. Om jag nu skulle få dröm-bröllopet, gud så lovely det skulle vara!! Jag säger inget mer än utomhus & massviss med röda rosor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0