An never ending river

21 Mars

Jag har noll koll på vad det är för datum för tillfället! Jag hänger inte riktigt med :)

Nu är det lov i alla fall, så himla skönt! Planerna är att jobba lite, plugga lite matte & sen göra lite övriga skolarbeten. Jag måste komma igång att träna nu igen med, det var sjukt längesen sist! Skärpning på mig, jag måste ju få en snygg kropp till sommaren, haha :)

Igår lekte vi bara lekar i skolan & sen var det slut. Hur skönt är inte det då? Efter att jag slutat mötte jag i alla fall upp min älskling & så tittade vi på bilar & åt lite middag. Jag fick förresten se en av hans pappas lägenheter, jag tyckte om utsikten :)
På kvällen kom lovie & hämtade upp mig & så fixade vi lite saker. Sandra ville att jag skulle följa med henne ut & det tyckte mannen med! Så han ställde upp & körde oss, både in till stan & hem. Han gick & la sig & sov, sen när jag ringde så kom han & hämtade oss. Vilket pojkvän är inte det då? Världens bästa kan jag meddela :)

Nu är jag igång igen & har massvis att göra idag, hur ska jag hinna? Jobb 16.30-20.00 i alla fall. Storhelg = riktigt bra betalt :)

Jag sitter & väntar på att de SKA ringa, Sandra :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Miranda

Nejdå, de kommer inte ringa, tror jag inte!
men ha ett bra lov Fia, Kram

2008-03-21 @ 12:16:54
URL: http://nmlff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0