Are you ready?

07 Mars
Äntligen helg! Veckan har faktiskt gått snabbt & nu är det bara 2 veckor kvar tills påsklovet. Lovely! 98 dagar kvar till studenten, det fixar vi.
Lite synd att jag ska jobba nu i helgen men å andra sidan så behöver jag pengar till min & Sebbes resa & även till annat. Sen är det helt okej också. Jobbar ikväll, imorgon kväll & söndag kväll! Jag ska förresten passa på att söka lite fler jobb, dock inte inom vården.

Vi har valt vår låt till utspringet på studenten nu med! Jag kan inte säga att jag är helnöjd men det blir nog bra vilken låt vi än har. Det viktigaste är ju trots allt studenten. Jag ska springa ut! Gud vad jag längtar.

Jag har sjukt tråkigt...

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0