How the hell did I get here

19 Mars

Idag är jag på hyffsat bra humör, även att mitt huvud höll på att sprängas tidigare idag. Nu är jag dock med i matchen igen & sugen på att träna! Synd bara att jag är ensam om det i det här huset. Jag får ta en runda här hemma på pappas cykel. Han har satt upp bakhjulet på en liten maskin & den kopplas sen till datorn. Via datorn kan man sen spela upp vissa rundor & då ändras motståndet. Så det blir som att man cyklar ute på riktigt :) Jobbigt men otroligt skönt efteråt.

Min bror, geniet, har hjälpt mig med min dator nu. Så nu är den pigg & snabb igen, hänger sig inte så fort man gör det minsta, haha. Thank's!

Under dagen ska jag försöka hinna med att skissa lite på mina 4 årstidsbilder men jag är verkligen sämst på att måla! Hur kommer det sig att min bror fick allt det man behöver? Mattehjärna, fysik, kemi & allt det där & grym på att måla. Jag har dock ett övertag i gympa, haha.

Nej fy, jag har sjukt tråkigt så nu ska jag sysselsätta mig med något!

I don't want it anymore.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0