It's a beautiful day

11 Mars

Idag mår jag bättre, kanske beror det på vädret, kanske beror det på mina vänner :) . Det känns så himla skönt att jag vet att jag kan prata med de när jag behöver. Oavsett vad det är om.
Kan även bero på att jag vaknade av att my love ringde, bara för att säga att han älskar mig. Hur underbar är inte det då?

Just nu sitter jag & väntar på att min engelska ska börja. Sen är det lovely massage & jag ska endast ligga där & koppla av :) . Det kan jag behöva.

Idag var första ropet i matsalen med, "vem vill gå i 1:an nu, ingen, ingen..." osv, till tvåan & sen till man kommer till trean som alla vill gå i. Stämmer bra men nu vill jag gärna vara klar med allt. Har så sjukt mycket att göra nu innan påsk!

Nu har jag boring igen, ska underhålla mig lite med mina kära klasskamrater som sitter bredvid mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0