It's crazy

05 Mars

Ska börja med att säga grattis i efterskott till lilla söta F som fyllde 1 år igår! Tiden går alltför fort...

Det känns som att skolan tar upp allt just nu. Jag går omkring & oroar mig, får ångest för vad som ska komma & blir samtidigt tjatad på. Jag orkar inte det! Om jag inte skulle vilja bli sjuksköterska, skulle jag då gå på matte i skolan på min fritid? När jag kan göra annat? Det kanske inte alltid verkar som att jag pluggar men det gör jag.

Har gjort klart mitt arbete om abort, jag blir skrämd! I Sverige kan man få abort beviljad i så sent som 22:a veckan! I mina ögon är det fel, det är en bebis då, en fullt fungerande människa. Alla organen är utvecklade. Medans man kämpar för barn som kan bli födda så tidigt så tar man även bort lika gamla barn. Hur sjukt är inte det?

Ska strax åka in på spinning nu, kände att jag behövde röra lite på mig. Jag ska köpa kort snart! Får se om det blir ett spinning/gym eller bara spinning. Jag ska hålla igång mitt kropp & få mitt hjärta att må bra :)

En reminder till mig själv, lämna kontokortet hemma!

Jag hoppas att Sebbe kommer till mig ikväll som han gjorde igår. Myys! :)


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0