Lay your love on me

25 Mars

Första riktiga dagen på lovet, lovely :) . Gårdagen spenderades med Sebbe & jobb. Jag fick panik en kort stund på jobbet då jag stod & pratade med S i telefon & en tant ramlade! Jag blev så himla rädd att hon brutit massa ben igen, det vore ju inte första gången precis.

Vid kl. 14 är det jag som ska fräscha upp håret. Det känns så himla skönt & jag tror faktiskt inte att jag kommer att behöva klippa bort så jätte mycket. Min inpackning gör under! Efter att jag färgat håret brunt & sen försökte få tillbaka det till blondt var det verkligen svinto. Nu så vågar jag nästan påstå att det är bättre än någonsin. Sen så har jag sånt hår som aldrig blir sådär lent, det har jag aldrig haft. Men jag nöjer mig ändå :)

Jag fick aldrig det där samtalet så nu sitter jag här & undrar vad som kommer att hända nu? Jag kommer garanterat vara ett nerv-vrak då kvällen är kommen. Som tur är kommer jag har världens bästa som sitter & tittar på mig, familj, vänner & älsklingen.

Later on blir det kanske en sväng på a6 & stan med mylove. Jag hoppas på lite shoppning, jag behöver lite vanliga baströjor. Nu känner jag att jag har sjukt tråkigt, så nu ska jag sysselsätta mig med annat :)

Sandra, jag är SÅ glad att vi har hittat tillbaka till varandra. Om vi inte gjort det hade jag förlorat så sjukt mycket, hoppas att du vet det. Du är en som jag kan prata med allt om & förlåt om jag tjatar sönder dig, haha. Bara så du vet, jag finns här för dig.

xoxo

Kommentarer
Postat av: sandra

Tack vännen det värmde verkligen.
Du tjatar inte sönder mig :P aldrig! Du får prata om vad du vill hur mycket du vill du vet att jag lyssnar vad det en gäller.
Vad har man annars vänner till :)

2008-03-25 @ 12:21:46
Postat av: jenny

glömmer aldrig när jag hadehaft mörkt hår och skulle blondera tillbaka..fy fan.. Fick göra det säkert 4-5 ggr!

2008-03-25 @ 14:38:45
URL: http://www.pappasflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0