Love will survive

17 Mars

Seriöst, snö?! Det kan väl för sjutton få bli vår nu? Det har ju börjat blomma ut en massa nu, har sett krokusar & tussilago & sånt. Ingen snö, tack. Jag känner att jag ska stanna inne resten av dagen, svinkallt ute, brr!

Igår, söndag, fick jag träffa min kära Sebastian ändå. Tur det! Han kom & hämtade mig vid halv 9 snåret & så åkte vi hem till honom. Hur mysigt som helst att få träffa honom igen & umgås. Vi såg på en film, Weatherman tror jag att den hette? Jaja, den var i alla fall bra så långt som jag såg. Jag lyckades somna mitt i filmen brevid my love :) .

Idag vaknade jag av att Sebbe kom & pussade på mig. Innan jag åkte till skolan så hann vi med frukost & dans, haha. Vi har även pratat & planerat en del, jag är så lycklig!
Väl i skolan så hade jag bara 1 lektion, lyx! Vi fick även vårat schema för profilkursen, det ser faktiskt helt okej ut. Det enda jag bävar lite för är studiebesöket på hospicet i Linköping, läskigt! (dit man kommer för att dö.)

Resten av dagen ska jag spendera med min tidning & bara slappa lite. Sen blir det lite mer allvar i form av matte, ev. bild & ev. organisation & ledarskap.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0