Slowly stop the world

18 Mars

Snart är det dags för skola igen, idag tog jag mig dock en sovmorgon :)  Sov inte alls bra inatt så jag kände att jag hade absolut ingen ork att stiga upp vid halv 7. Ibland får man ta sovmorgon, det var faktiskt längesen jag gjorde det nu. Jag har skärpt mig, gott folk! Tro det eller ej.

Engelska B & massage väntar. Jag bävar inför engelskan, jag tycker verkligen inte om den lektionen. Det är inte det att det är svårt utan helt enkelt tråkigt. Massage ska bli betydligt skönare :)

Ikväll gäller det, jag måste öva! Det är en slags hat-kärlek jag har, samtidigt som jag blir rädd bara av tanken så vill jag gärna stå där. Nåja, vi får väl se hur det blir. Jag vet i alla fall att Sandra kommer klara det. Sandra är bra!

Min älskling har gått & blivit sjuk med, eller snarare sagt riktigt förkyld. Det är synd om honom, stackarn. Han som inte brukar vara sjuk. Får hoppas att han blir frisk snart & inte har smittat ner mig.

Förresten, jag är kanske ledig på torsdag! LYX.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0