Think about us

15 Mars

Åter igen lördag, så himla skönt! Att få sova ut, bara ta det lugnt & inte stressa iväg på morgonen.

Igår var det som sagt dags för min & Sharlet's projektarbete, en spa-kväll. På morgonen var jag helt sönderstressad, en i klassen som lovat att massera kunde helt plötsligt inte & sa det till oss kvällen innan. Tack! Fick fråga runt i klassen, onödigt försök. Det löste sig i alla fall till slut, tack! Sjukt stressig dag igår överlag, skolan 8-11, slänga i mig mat i skolan & sen ta bussen hem. Bort & sola, hem & duscha, packa alla saker & sen fick jag springa till bussen. Som tur var kom bussen 3 min försent, annars hade jag missat den.
Mötte upp Sharlet i skolan där vi hämtade lite saker & sen åkte vi till lokalen där vi skulle ha spa-kvällen. Egentligen vet jag inte vart all tid tog vägen? Plötsligt så var klockan halv 4, alla kom & jag & Sharlet sprang runt som yra höns. De kom även från Jnytt med, så jag fick stå där & prata med honom, jag har ingen aning om vart Sharlet var under tiden. Allt flöt på bra under kvällen i alla fall & jag hoppas verkligen att de vi bjöd (elever från sär-skolan på Bäckadahl) hade trevligt. Ett stort tack till alla som hjälpte oss! Nu återstår bara rapporten, kollage & skicka tack-brev.

Senare idag ska jag åka upp till mormor där lilla F är. Ska gå ut med henne & sen åka ner till stan & hem till min moster med henne. Jag ska även få sällskap av Sebbe.

Att plötsligt höra "Fia, din pojkvän är där ute" igår på spa-kvällen efter att jag sprungit runt var så himla skönt. Så stod han där, underbara Sebbe :) . Verkligen ingen gör mig så lycklig som han, det är sjukt. Var dock lite svårt att koncentrera mig på att säga hejdå till alla när han satt där i soffan men det gick bra. Sen blev det pusskalas, gud vad jag längtat efter honom. Min älskling, du är bäst!  ♥

Nu ska jag göra mig iordning, välja kläder & såsmånigom gå till bussen.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0