This is the way

16 Mars

Söndag, tyvärr. Det känns som att den här helgen har gått alldeles för fort. Jag vet inte riktigt vad jag har gjort. Nu är det i alla fall inte långt kvar till lovet, skönt! Då ska jag plugga & sova & bara ta det lugnt :)

Igår, lördag, busade jag först lite med F hemma hos mormor. Sjukt go unge! När jag kom fick mormor bära bort henne från mig så att jag kunde ta av mig skorna, hon slog nämligen armarna runt mitt ben & ville inte släppa, haha :) . Hur sweet som helst. På kvällen kom Sandra hit & så såg vi på Melodifestivalen & en film. Riktigt trevligt, det kändes precis som innan när vi umgicks, så himla bra!

Idag ska jag försöka göra någon nytta, jag tvivlar dock på att jag kommer lyckas, haha. Ska även försöka pallra mig ut till min älskling. Vi har träffats alldeles för lite denna helgen & det vill jag ändra på. Pussa lite på honom & ha söndags-mys. :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0