You know how to use it

2 Mars

Nu så är helgen snart över, den går alldeles för fort! Rätt som det är sitter man & inser att imorgon är det skola igen & man har en lång vecka framför sig. Å andra sidan är det bara 3 veckor kvar tills lovet & efter det börjar jag läsa min profilkurs, lindrande vård/hemsjukvård. Det kommer att bli great!

I fredags jobbade jag bara & mös med Sebbe. Jag lyckades även glömma min mobil på jobbet så mamma fick vända tillbaka till Roselund då vi var vid Netto. Smart fia, smart! Allt löste sig ju faktiskt, that's the point :)

Igår, lördags, var det först träning inför Spring Inspiration. Måste medge att jag var lite nervös innan vi började men sen gick det bra & det var så himla kul! Sen att mina fötter var hur ömma som helst kan nog vem som helst räkna ut. But it's okej. Får hoppas nu att jag klarar det hela vägen!
Igår var det även kalas för lilla F som fyller 1 år på tisdag! Helt galet. Hon var i alla fall lika sweet som alltid & vad hon än gjorde så tyckte alla att hon var adorable. Massvis med paket också, en del var större än henne :). Kvällen avslutades med mys med Sebbe.

Nu väntar jag på att Sebbe ska komma hit igen & så ska vi ut & förhoppningsvis ta lite kort. Känns inte som att det är toppenväder men jag hoppas att det blir bra. Nu kom han :)

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0