080506 - Soon it will be over

Det är sjukt vad dagarna bara försvinner! Imorgon fyller Sandra år, redan. Det kändes som att det skulle dröja evigheter för bara någon vecka sedan. Sen är jag på så mycket bättre humör också, det kan dock bero på att allt börjar bli så fint ute. :)

Praktiken borta på Vårdcentralen är väl sådär. Det enda positiva är att jag får se massa sjukt söta bebisar. Min handledaren kontor ligger nämligen inne på BVC. Jag ska även få gå in på BVC/MVC några dagar!! Hur kul är inte det då?
Har fått se en hel del bensår, uuh! Riktigt äckligt är det & det stinker verkligen. Tänk er hud som ruttnar, öppna sår ner till senerna som blivit infekterade... Som tur är kan jag i alla fall det andra, som blodprov & sånt. Det tycker jag att alla borde kunna som går omvårdnad sista året.

Helgen annars var lugn, jag umgicks mest med Sebbe.. På tal om Sebbe ska han komma hit idag igen, vi ses nästan varje dag nu. :) . Igår blev det en promenad uppe vid Axamo & idag hoppas jag på en löprunda.

Nu ska jag kika på en sak, en hemlis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0