080507 - I just can't hide it

Först & främst ska jag börja med att gratta Sandra, hon är en av de bästa jag vet & idag fyller hon 19! Ett stort grattis till henne alltså. Sen måste jag passa på att hylla det underbara vädret! Nu ska jag börja sola, hello brunhet & goodbye blekfis!

Även idag har jag träffat min lovie lite, vi ses varje dag nuförtiden & det gillar jag! Även om det inte är så många timmar så märks det. Jag är så himla glad inför allt just nu! Speciellt efter en sak, jag letar & letar.

Så är det praktik imorgon igen & jag vill faktiskt inte! Jag känner att jag går hellre i skolan. Då får man i alla fall sitta ute lite i solen, nu är det bara massa spring hela dagen & sitta inne på mottagningen. Det passar inte mig just nu, jag vill tillbringa varje lediga stund i solen! Få lite färg alltså.

Nu ska jag krypa ner så att jag orkar att cykla bort imorgon & orkar med dagen överhuvudtaget. Lägg märke till ordet cykla imorgon. Haha ;)

& SH, du är verkligen så himla bra! Du finns alltid där & lyssnar när jag har något problem eller bara vill prata. Hur bäst som helst. Jag uppskattar dig & älskar dig, alltid vänner.


image69
Ni får ursäkta mig på bilden, det ser ut som att jag har superkort hår & är allmänt läskig!

Kommentarer
Postat av: sandralenita

- ni får ursäkta mig på bilden för jag ser allmänt knäpp ut men jag älskar dig även att du la ut just den bilden :)

2008-05-07 @ 23:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0