080511 - I just love it

Så var helgen slut igen. Imorgon är det praktik igen, då ska jag vara på BHV (Barnhälsovården) hela dagen, yes! :) . Det är ju faktiskt där jag skulle vilja jobba såsmåningom.

Det har inte blivit så mycket blogg på sistone, dels för att jag inte har hunnit & stor del för att det varit så sjukt lovely väder! Jag tycker att det borde vara förbjudet att sitta inne när det är så fint, vem vill sitta massa framför datorn då ens? Jag har i alla fall försökt att få lite sol på min kropp & lite har jag väl lyckats. Måste dock säga att det känns som att solen inte alls tar! Nåja, jag har ju hela sommaren på mig ;)

I fredags var det praktik, sen hann jag bara hem & vila, göra mig iordning & så bar det av till Sandra. Hon har ju fyllt av den damen så det skulle firas. Jag, Sandra, Danni & Lina var det. Senare mot kvällen åkte vi in till stan, intog piren & bara njöt verkligen! Så himla fint. Jag & Danni frös dock ganska så rejält efter en stund men fint var det i alla fall. Vidare till Centrum, vilket bottennapp! Men man kan ju faktiskt inte få allt.

Lördagen tillbringades ett par timmar i den sköna solen & senare gick jag, Sandra & Danni på bio. What happens in Vegas tror jag att den hette? Det var i alla fall den nya med Cameron Diaz & Ashton Kutcher. Helt okej var den, vem klagar när det är Ashton? Vidare till piren & sen avslutade jag kvällen med SLVB.

Idag njöt jag ytterligare av solen (love it, love it, love it!) innan älsklingen kom & hämtade upp mig. När vi satt i bilen tänkte jag på hur bra allt egentligen är, helt galet! Jag trivs verkligen. Senare mot kvällen har vi i alla fall grillat lite & tittat på en film.

Nu är det dags för mig att sova så att jag orkar med praktiken imorgon. Sen när jag kommer hem är ju lilla F här så då måste jag orka leka med henne. Hon är förövrigt så söt, vi sågs i torsdags & när jag skulle gå började hon gråta så fort jag skulle lämna över henne till min moster. Sötnosen!

Med dig bredvid mig är allt bra, älskling.


image70

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0