080523 - Happy day

Idag är det fredag, meaning helg, löning & underbart väder! Det kan nog inte bli så mycket bättre just nu. Nu under helgen ska jag gå & hålla tummarna för att allt löser sig, det hoppas jag verkligen att det gör. Annars så tycker inte jag att man säger så!

Nu är det bara 1 dag kvar på praktiken, att jag njuter! Jag längtar tills balen & allt, få gå i skolan & ha nedräkning inför studenten. Det är nära nu, fast jag vill att studenten ska vara nu, helst igår :) . Jag vill ha söndagen efter studenten med!!

Jag måste ta mig till staden imorgon med, jag har ju för sjutton inte tittat ut en enda student-present! Shame on me, mina släktingar får ju tjata ihjäl mig innan det händer något. Men det blir bra, jag brukar vara bra på att hitta saker jag vill ha :)

Nu har jag alldeles för tråkigt & det avspeglas här, så nu ska jag roa mig med annat!

Min Nikon D80 känns plötsligt inte så långt borta längre!! Glädje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0