For you it's beating

18 November

Idag har jag fått en del fixat, både positiva & lite negativa saker. Det negativa är egentligen bara för att jag är rädd, fjant som jag är :)  Jag ska ta bort en leverfläck & jag har själv varit med & tittat på & assisterat vid såna ingrepp men ändå så är jag rädd. Kan ha något att göra med sprutan man får eller veta att de skär en liten fyrkant i nacken på mig. Låter väl bra?

Ska strax hoppa in i duschen & sen börja göra mig iordning. Börjar 17.15 idag. Imorgon är det jobb igen, 08-13, så himla skön tid! Senare på eftermiddagen ska jag göra lite andra saker, ska dock hålla det hemligt lite ett tag. Men det lovar jag att jag ska avslöja!

Jag hatar min mobil! Något fel är det ju, fick ett meddelande om att jag har 1 nytt röstmeddelande. Det hade inte ens ringt! Har full mottagning så det är ju inte det som är felet denna gången. Kass mobil säger jag bara, ge mig en Samsung Touchwiz.

Håller på att ladda ner ett nytt avsnitt av Gossip Girl & Greys Anatomy nu. Hade tänkt att köpa första säsongen av Greys i söndags men det fick bli lite andra filmer. Sebbe lovade dock att köpa säsong 1-3 till mig! :)

Nog med struntprat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0