I cant take no more

23 November

Klockan är drygt halv 2 & här sitter jag. Jag varken vill eller kan sova, tror jag. Tröttheten som var så påtagande tidigare ikväll är som bortblåst. Nu känns det mer som att jag inte vill missa något, jag måste vara vaken. Det är ju nu det händer en massa saker, right? Min kväll har innehållit en massa saker i alla fall. Både bra & dåliga saker. Saker som jag kommer att blicka tillbaka på & minnas med ett leende & saker jag inte vill bli påmind om.

Sandra & Danni var här ikväll i alla fall, vi såg på film, åt massvis med godis & prata hur länge som helst. Bra tjejer det där, jag gillar dem :)  Förstår dock att Danni tyckte att vi var jobbiga när hon satt i mitt av oss & jag & Sandra började prata Greys Anatomy mitt inne i filmen. Sorry babe! Det var i alla fall trevligt att träffa dem igen, Sandra träffade jag ju igår men Danni var ett tag sen. Nu laddar vi inför nästa helg!

Imorgon blir det ev. julmarknad. Sånt är så myspys, det är en viss känsla. Får se om det blir med Love, han älskar verkligen julen. Det är ganska så gulligt faktiskt. Jag kan inte fatta att det är julafton om ca 1 månad. Tiden går så fort!

Nu ska jag tvätta bort mitt smink, plocka undan lite & sen läsa Cosmo :)

Förresten, vissa personer är för pinsamma. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0