I don´t look back

4 November

Jag måste erkänna att jag fick en smärre chock när jag sneglade ner på klockan & insåg att det redan är 4 november! Vart tar dagarna vägen egentligen? Helgen var i alla fall helt okej, vet dock vad jag ska & inte ska göra i fortsättningen :)  I söndags var jag & love & köpte säng & lite tillbehör så igår fick vi den levererad.

Nu ska jag strax springa till bussen & åka in till Friskis för ett pass. Ett bräda/medel. Har aldrig gått på det innan så det ska bli kul att prova :)  . Efter det ska jag bort till lägenheten & börja städa lite. När Sebbe slutat kommer han & hjälper till, får se hur långt vi hinner.

Förresten, passa på att vara ute idag för sjutton! Hur fint väder som helst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0