Still I'm dying with every step I take

06 November

Idag är jag hemma & fryser mest, det är så himla kallt! Med andra ord så skulle nog Sebbe trivas här nu, han gillar när det är svalt :)

Igår eftermiddag/kväll var det dags att fixa med lägenheten igen. Så nu är vår säng uppe, sängborden & även en förvaringsmöbel nere vid sängändan. Hur snyggt som helst! Jag ska ta med mig min andra älskling (D80:n) nästa gång & ta bilder så ska ni få se. Nu så ska vi bara ordna allt det andra, haha. Kökstolar, soffa, tv, mm. Det kommer att bli så bra.

Idag är även en sån dag som jag bara vill titta på en bra film, ligga i soffan med täcke & varm choklad. Vad jag önskar att denna bloggen var privat ibland, då kunde jag skriva precis vad jag känner & tycker. Ska kanske prova med lösenordskyddat ett tag? Det tåls att fundera på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0