Stop the ache

12 November

Dagarna flyter på hur snabbt som helst & snart är det helg igen! Nu i veckan har jag & Sebbe börjat flytta in på riktigt i lägenheten, det är så fint! Nu så är det bara lite småsaker som saknas men allt det stora som ska köpas är klart. Känns riktigt skönt, jag vill flytta in nu & ha allt klart. Sov där inatt med, nu är jag hemma i Berghalla för att vara barnvakt åt min kusin & senare kommer Sebbe & hämtar mig.

Ska jobba imorgon, 07-14. Jag kommer att vara helt död imorgon när jag slutat, har inte gått upp så tidigt på evigheter :)  . Men det ska det bli ändring på snart! Har fått 1 positivt besked idag & jag hoppas på ännu ett på fredag. So, wish me luck.

Annars vet jag inte vad jag ska skriva här? Det mesta nu har ju varit kring lägenheten & så... Vi trivs i alla fall. Så det är bara att komma förbi & hälsa på, haha. Vet inte om jag har sagt vart vi bor? Skolgatan i alla fall, ungefär mitt emot 8 glas inne i Jönköping, så nu vet ni :)

Nu kommer nog lilla skruttan när som helst, dags att stänga av datorn med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0