All these things I hate

30 Oktober

Snart november nu, vart tar tiden vägen?! Det känns som att sommaren nyss var över, Grekland & Rhodos känns inte alls långt bort. Jaja, jag får se fram emot en mysig vinter i alla fall. Det kommer ju att hända en hel del denna vintern & det kommer att bli så bra!

Idag är verkligen en bra dag, har två bra nyheter. Ska dock inte avslöja dem än, då blir det ju inget kul! Mina närmsta vet i alla fall vad det är. I helgen ska det fixas & donas inför en av nyheterna, så på lördag kväll kommer jag antagligen att vara helt slut! Jag & Sandra får vara de trötta på förfesten helt enkelt.

Sebbe sov här inatt & ska kanske göra det ikväll med. Vi får väl se, han är nämligen i Bankeryd nu så då passar det ju bra för honom att svänga förbi här. Mysigt i alla fall! Sen så är det äntligen fredag & jag ska fixa med lite saker. Ska bla. köpa en pärm eller något liknande att ha alla mina recept i. Det kommer ju att behövas inom en snar framtid! Ska även kika på lite kläder...

Nu börjar huvudet bulta, det är mitt tecken på att stänga av datorn & slappna av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0