Be careful what you wish for

1 Oktober

Okej, nu är det helt klart. Det är höst! Tyvärr säger jag, jag vill inte ha en massa regn & blask. Som det varit det senaste dagarna nu. När solen skiner & det är torrt så är faktiskt hösten helt okej. Med en promenad & sen mys framför en film :)

Har jobbat igår & idag. De ville att jag skulle jobba imorgon men jag kände att det skulle bli alltför lite tid mellan att jag slutat & då jag ska passa min kusin. Så tack men nejtack blev det. Ska förresten söka nytt jobb imorgon, de ska tydligen sluta med extra-turer på Lindgården, inte så kul för mig.

Love åkte för en stund sen, vi färgade hans hår. Så nu är han mörk i håret, men vi får väl se hur länge det håller? Eller hur länge han har kvar håret ska man kanske säga. Jag tror att det är lite av mardröm för alla flickvän när deras pojkvänner ska raka av sig håret. Det är ju gosigt :)

Imorgon ska jag passa på att hämta ut min lilla kompakta kamera också, nu så hoppas jag att den funkar utmärkt. Jag är trött på att lämna in saker.

Igår kom det in en lägenhet på hemnet som ligger i mitt dröm-hus. Ja, dröm-hus för lägenheter alltså. Tyvärr så var den lite för stor & lite för dyr. Men jag hoppas på att det kommer en lite mindre lägenhet där, åh vad jag skulle trivas! Helt perfekt.

Nu är det dags att sova.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0