Everything's gonna be alright

15 Oktober

Idag ska jag jobba, så jag har redan nu börjat göra mig iordning lite smått. Jag avskyr verkligen att jobba 16.30-20.00. Det känns så himla onödigt att åka från Bankeryd till stan & sen hem igen. Det tar ju lite tid. Men men, kommer ju ändå inte jobba mer på Lindgården snart.

Igår var jag ledig, så himla skönt! På eftermiddagen åkte jag in & körde Puls/Medel. Jag förstår inte varför man går & tränar om man inte ens tar i & blir svettig? Har sett många som gått ut från pass, ingen svett alls. Jag kör på så hårt jag orkar & tro mig, det syns när också när jag kommer ut från passet, haha. Men skönt är det! :)

Var även ute & övningskörde igår, körde upp till Habo & en sväng däromkring. Var nog ute i 1 timma tror jag? Det är så himla kul att köra & jag vill ha mitt körkort nu! Jag ska försöka att köra minst 2ggr/vecka med mina föräldrar. Sen är det dags att skriva in sig på körskola snart med. Jag vet inte hur många lektioner jag kommer att ta, hur många är vanligt?

Love kom hit igår kväll & sov hos mig inatt igen. Mysigt :)  Det är nog bland det bästa jag vet, vakna upp & så kommer han & håller om mig. Eller vakna mitt i natten av att han lagt sin arm runt mig. Att vakna när han ska till jobbet är däremot inte så kul. Men jag lyckas somna om i alla fall :)

Nu ska jag plocka fram lite kläder & försöka äta något innan jag ska bege mig till Lindgården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0