Fell from the sky

03 Oktober

Nu så var helgen här igen! Det ser ut att bli en ganska lugn helg, jag ska dock lyckas fylla den med olika saker. Träning bland annat. Min älskling åkte till Sthlm idag, jag valde att inte följa med eftersom att han skulle göra kundbesök, träffa sina kollegor mm. Vad skulle jag göra då under tiden? Det får bli nästa helg som du sa älsling, den blir vår.

Var & skaffade mig ett träningskort idag, tack pappa! Så nu har även jag kort på Friskis. Gym/Gympa/Spinning. Passar mig utmärkt, jag har en känsla av att jag faktiskt kommer att använda alltihop. Nu ska jag bli hurtig. Jag började faktiskt med att gå på spinning idag, så himla skönt! Jag som inte tränat på nästan 1 vecka fick bli abstinens. Imorgon ska jag ev. åka in på ett gympa pass. Antingen det eller så tar jag en promenad/springer. Har nämligen lite ont i ryggen.

Ikväll eller imorgon kväll blir det Mamma Mia också, äntligen! Jag är definitivt sist med att se den, men vad sjutton. Så är det ibland, synd bara att min man inte kunde göra mig sällskap.

Jag kommer verkligen att sakna mannen i helgen, vi brukar ju ses varje dag. Nu ska vi inte ses på 2 dagar, lär nog inte prata så mycket i telefon heller. Hjärtat, du får skynda dig hem på söndag! Haha, han har lovat att vi ska ses då, pussas lite :)

Nu ska jag lägga mig i soffan, äta något gott & bara njuta av kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0