Hey big spender

16 Oktober

Det gick hyffsat snabbt att jobba idag, jag gick lite tidigare också. Det känns onödigt att sitta där & bara titta på tv när inget mer skall göras. Så jag lämnade över det till Sofia T. Mamma kom med bilen & så körde jag hem sen. Det gick faktiskt bra, känner mig alltmer säker för varje gång jag kör. Innan sommaren ska det rosa kortet vara mitt!

Just nu sitter jag & pratar med min bror. Det är inte varje dag det händer, chalmeristen. Jag vill ha hem honom, det är så tomt när det bara är jag & mamma hemma. Pappa är ju ute & reser så mycket just nu. Han kommer i alla fall hem till jul men då får vi se vad som har hänt.

Imorgon ska jag försöka att gå på Puls/Medel kl 16. Jag vill känna hur pulsen stiger, hur man verkligen tar i & sen sitta i bastun & bara koppla av. Perfekt sätt att tillbringa en fredag. Jag ska även försöka hinna sola lite. Det var alltför längesen jag hade någon färg på min kropp. Jag kan lova att jag är avundsjuk på en arbetskamrat som befinner sig i Cypern just nu.
På lördag ska jag & älsklingen titta på lite saker till vårt nya projekt. Någon som vill veta vad det är? :)

Nu ska jag äta något, plugga teori & även duscha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0