I don't worry

07 Oktober

Det har varit en ganska lugn dag, hur tråkigt som helst! Som jag sa till min man innan, jag vill ha ett jobb. Jag vill jobba 08-16 eller vad man nu jobbar. Det är tråkigt att bara jobba extra på ett äldreboende. Jag hoppas att något kommer upp i framtiden.

Var inne på Friskis innan & körde Puls/Medel. Minns inte vilken ledare det var men det var faktiskt bra! Jag har även provat John's Puls/Medel men jag tyckte att detta var bättre. Mycket lättare att lära sig & hårdare. John's känns mer som att det är dans. Inget fel med det men jag är inte där för att dansa. Mylove tycker att jag har blivit hurtig, det ni ;)

På tal om mannen så var han här tidigare idag. Vi var ute på en promenad i mörkret, pratade om allt möjligt. Jag ser verkligen fram emot vad framtiden har att erbjuda, jag ser fram emot utveckling & förändring!

Nu är det dags för mig att lägga mig & läsa teori.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Ha en bra dag:)

2008-10-11 @ 17:06:13
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0