I think I need a new one

23 Oktober

Idag ska jag jobba igen, 16.30-20.00. Så kul, verkligen. Jaja, bara jag hamnar på rätt avdelning så kan jag faktiskt tycka att det är okej. Jag har gått från att först tycka om min allra första avdelning L, till att tycka om den nya A & nu tycker jag om L igen. Känns tråkigt att vara inne på A nu, så jag hoppas att jag får vara på L. Haha, gud vad trist detta blev!

Jobbade igår med, men allt som hände igårkväll vill jag helst bara glömma. Allt kan bli så fel ibland & igår var det verkligen så. Det spårade ur totalt.

Snart så är det helg igen, så himla skönt! Jobbar dock till 20.00 imorgon med, ska kolla om en på jobbet vill ha den tiden. Annars så tar jag den. Har ju faktiskt fått två nya tider. Jag hatar att jobba till 20 på en fredag eller lördag kväll. Slö blir man!

Innan var det jag som ville det, nu är det jag som backar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0