I want to lay you down

04 Oktober

Idag saknar jag min älskling som inte är vid min sida & pussas med mig. Som han brukar göra, speciellt på helgen. Jag får vänta tills imorgon helt enkelt, då kommer han hit & sover med mig! Det är skönt att veta att han saknar sin plutt i alla fall som han sa :)   Jag saknar dig med hjärtat!

Mår lite sådär idag, vet inte vad det är. Jag hade tänkt att gå ut på en promenad & fota lite, det blev ingenting med det. Känns som att jag är orkeslös, vill bara sova. Det kan dock bero på att jag sov så sjukt dåligt inatt. Mitt ben ville inte riktigt samarbeta med mig. Halv 4 lyckades jag somna, vaknade halv 6 igen.

Ikväll blir det Mamma Mia! Att jag kommer att sitta & sjunga för full hals eller? Tror att det finns en chans att jag kommer tvinga Sebbe att spela skivan i bilen sen, om & om igen :)  .

Jag har börjat läsa teorin, äntligen! Lite kan jag ju redan men alla de där små grejerna. Ska i alla fall visa mina föräldrar att jag läst lite, så att jag kan få köra lite mer! Skandal att jag inte har körkort än ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0