Such a luck

06 Oktober

Idag saknar jag min klocka som inte är på min handled. Känner mig helt handikapad! Lite kul med tanke på att jag fick min första klocka för kanske 1 månad sen, innan dess kunde jag inte tänka mig att ha något på handleden hela tiden.

Igår kom S hem från Sthlm, så vi träffades såklart. Jag sov hos honom & blev hemkörd vid 12 ungefär. Han följde med in & åt lite lunch då med, tacos :)  . Mysigt att luncha med honom, det är inte ofta det sker. Mycket upptagen man förstår ni.

Jag vet inte vad jag vill. Vill jag verkligen bli SSK eller tror jag bara att jag vill det för att det varit min dröm tidigare? Jag har ingen aning så nu måste jag hitta mig själv, fundera ut vad jag vill göra & dessutom kolla runt lite vart utbildningar finns & så. Det löser sig i alla fall.

Tidigare så trodde jag att jag skulle jobba idag, började till & med göra mig iordning. Det var bara tur att jag faktiskt tittade på mitt schema & såg att jag faktiskt är ledig idag! Gissa om jag blev glad? Jag hade verkligen ingen lust att jobba. Inte på äldreboende i alla fall. Ikväll ska jag ordna med lite saker till framtida jobb också. Jag är igång!


Kommentarer
Postat av: Alex

jaa visst låter det skoj :) jag kollade runt lite på nätet men hittade en som inte va privat. funderar du oxå på det? check it out! sök på s.t eriks gymansium, på deras vuxenutbildningar.



2008-10-07 @ 18:13:54
URL: http://alexandracederwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0