You'r so good

21 Oktober

Ikväll känner jag mig verkligen trött, inte bara den vanliga tröttheten utan något mer. Kroppen värker & jag känner att mitt huvud börjar bulta lite hårdare än vanligt. Ett tecken på att det är dags för sömn kanske?

Har gjort lite nytta idag, 14-20 jobbade jag. Innan det hann jag träffa min älskling lite också. Han kom direkt ifrån Skövde & åt mat med mig. Snäll som han är körde han mig till jobbet sen. Tack honey!

Imorgon är det dags för jobb igen, dock en dålig tid. 16.30-20.00. Jag hatar dessa tider! Jag längtar tills jag får ett riktigt jobb, ett där jag förhoppningsvis slipper arbeta kvällar & helger. Det är inte riktigt min grej nämligen.

Jag har inte så mycket att skriva här, bara att jag haft en jätte bra helg & att jag älskar Sebastian Berg. Min älskade, min bästa vän, soulmate, mitt allt, vad man nu ska kalla honom. Han är bäst i alla fall, när han kryper intill mig, kramar mig, säger att jag är den enda för honom, säger fina ord eller håller om mig är jag som lyckligast. Nu är jag en fjant men det får jag vara. För jag är kär! Efter 2 år, så underbart. Numquam periit amor  ♥

Nu ska jag läsa lite teori & sen sova.

Kommentarer
Postat av: Sebastian Berg

woho :D

2008-10-23 @ 10:22:57
URL: http://sebastianberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0