080902 - The real deal

Jag är glad, jag har fått träffa min älskling & pussa lite på honom. Jag är glad för att jag har så många fina människor runt mig. Trams-inlägg men jag känner faktiskt så.
Det var så härligt att träffa honom igen även att vi faktiskt träffades igår. Idag var det en sån härlig stämning mellan oss, det är ju så. Vissa dagar är bättre, andra sämre. Detta var en av de bättre. När han säger att han längtar tills vi ska förlova oss & framtiden kan jag inte låta bli att bli sådär fnissig som man blev då man var yngre. Mitt hjärta slår ett extra slag & jag är så glad över att jag har honom. Det är inte alla som har det så bra.

Som sagt, alla förhållanden har sina up's & down's. Han är den som kan reta mig på det där speciella sättet så att jag blir sådär arg som jag bara kan bli på honom, han som känner mig såväl vet precis hur han ska reta upp mig. Han som kan få mig att må så himla bra, det kan ingen annan göra. Han kan alltid få mig att skratta & le, även om jag är på det sämsta humöret.
Alla smeknamn jag kallar dig, vissa mindre populära. Jag älskar det :)  1 år & 8 månader, många fler kommer.

Så, min lovielove, jag lövar dig. Jag längtar tills vi ses igen.  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0