080909 - Tack love

Nu har jag äntligen fått lite ordning på mitt hår igen! Idag så var det dags. Provade att lägga i lite mörkare slingor också, jag hatar verkligen att vara sådär jätte blond! Nu ser det lite bättre ut i alla fall men nästa gång provar vi ännu lite mörkare :)

Mycket mer har jag inte gjort idag, tog 4 timmar hos frisören från det att jag åkte till att jag kom hem. Lagade lite mat & senare kom Sebbe. Med min present!! Jag som velat ha en klocka länge & som äntligen hittat en & så köpte han denna till mig. Jag är hur glad som helst nu, den pryder min handled så fint så. Ska dock åka in imorgon & korta den lite. Hur som helst, tack igen älskling!

Imorgon ska jag även träffa Sandra & Danni, trevligt. Det var ju ett tag sen man träffade Danni, hon är en upptagen dam hon. Men imorgon alltså, ska även försöka att ta lite fina kort med min älskade d80. Det blir kanon.

Nu ska jag lägga mig, det gäller att vara pigg imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0