080911 - I liked it

Nu så har jag nästan gjort alla måsten för dagen! Stan/A6 tog upp så himla många timmar, jag trodde att det skulle gå hyffsat snabbt & smidigt. Jaja, nu har jag i alla fall hunnit vara hemma lite & även hunnit med att göra lite frågeställningar inför seminariet imorgon. Känns helt okej, mångfald är faktiskt viktigt. Det känns lite som att jag vill läsa Farmakologi nu istället men jag får vänta. Jag vet ju inte hur jag ska göra än, ska jag läsa den överhuvudtaget?

Sebastian är påväg ut till mig nu, vi ska nog gå en promenad & mysa i höst-vädret. Idag är det lite finare än igår i alla fall, inget regn! Just nu ser man till & med lite blå himmel :)

Ikväll blir det Idol igen. Jag hade dock velat se Top Model men det krockar & jag är ensam om att vilja se det. Som tur är så går det i repris på lördag, då kommer jag att sitta bänkad! Make-over avsnitten är de roligaste på hela säsongerna tycker jag, vem håller inte med om det egentligen?

Jag längtar så efter helgen nu, det är en hel del inplanerat & mer kommer det att bli. Jag vill ha en riktig höst-helg med bara en massa mys i form av promenader, innekväll med tända ljus & film & varma bad. Såna där typiska saker helt enkelt.

Köpte förresten stövlarna, det var de sista i strl 38 i hela stan tydligen. Så tur att jag knep dem, dem är så fina så. Jag ska dock inte börja använda de riktigt än, måste spraya de lite först & så. Detta året ska jag vara duktig & verkligen göra det noggrant, förra året blev ju katastrof...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0