It's alright

16 September

Har precis kollat på gamla Top Model avsnitt som visas nu på eftermiddagen & samtidigt ätit lite. Ikväll är det dags för nya Top Model men om jag känner min mamma rätt så kommer det att bli Idol som visas på vår tv ikväll. Jag får helt enkelt titta på repriserna på lördag.

Imorgon är det som sagt dags för Värnamo sjukhus. Det är blandade känslor, det är jämt jobbigt första dagen på ett nytt ställe, så mycket intryck & nya människor. Att behöva gå upp 05 lockar mig inte heller. Det ska däremot bli intressant att få vara på Medicin D, en avdelning för hjärt-problem. Jag har aldrig ens varit i närheten av någon Medicin avdelning eller hjärt-problem. Vi får se hur det blir, jag update:ar imorgon :)

Sitter & tänker & försöker planera framtiden nu. Vad jag ska göra, jobba eller plugga? Vart ska jag jobba isåfall? Lindgården? Nja.. Jag ska kolla runt lite, se vilka möjligheter som finns helt enkelt.

Trist väder ute idag igen & jag orkar verkligen inte mer regn! Jag vill bort till solen nu, bara slappna av & koppla bort all stress som finns här just nu. Få lite sol på min bleka kropp.

Såg förresten 3:e avsnittet av Gossip Girl nu, andra säsongen. Vad kan man säga? Fel, fel, fel! De ska vara tillsammans, så är det ju bara. Det som hade löst sig så fint, varför kunde det inte hålla? Underbara kläder, jag sitter & önskar att jag hade dem :)

Nu ska jag flytta mig till duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0