Lay all your love on me

23 September

Dagen är slut, jag har gjort det jag hade tänkt mig! Min moster blev förresten nöjd med håret, nu är hon blond igen. Lilla F var lite förkyld så hon var lite reserverad & mammig. Men några leenden & kramar fick jag allt!

Love var här för en liten stund sen, vi gick en promenad & pratade. Han ger mig energi & lycka! Pratade om saker som händer nu & ev. i framtiden. Vi får se hur allt blir!

Nu har jag nyss guidat Sandra lite, det gick väl sådär, haha. Så imorgon är det jag som hjälper damen lite. Inte lätt när man har en så krånglig bank som hon har ;)

Nu ska jag snart sova, imorgon måste jag vara pigg & redo att plugga! Har även lite annat som ska hinnas på. Senare på kvällen blir det core/bosu, 20.15. Tack mammas jobb för att jag får vara med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0