Make it true

30 September

Idag förstår jag inte riktigt hur jag ska orka jobba. Jag är trött som bara den, mår illa & vill helst bara lägga mig i sängen igen. Men det går icke, har jag lovat att jag ska jobba så ska jag göra det också! Det är ju trots allt bara idag & imorgon, sen är jag ledig resten av veckan :)

Igår kom Sebbe ut hit, så mysigt! Tittade lite på tv, åt lite mat & sådär. Imorse när han gick upp följde jag snällt med honom men så fort han åkt iväg så slängde jag mig i sängen igen. Vaknade igen vid 10.30, kändes dock som att jag inte sovit överhuvudtaget.

Ikväll slutar jag vid 20. Antingen kommer kära mor eller kära pojkvän & hämtar mig. Känns bra att slippa ta bussen, vem vill stå & vänta på Juneporten 40 min liksom? Inte jag i alla fall, inte ensam & inte på kvällen. Jag får ta & skaffa mig körkort snart! Körkort & en bil, perfekt ju.

Pappa är borta denna veckan med, kommer hem på natten till fredag... Jag har vant mig vid att han är borta nu, mamma med. Känns ju såklart tomt men så är det. Man måste sköta sitt jobb.

Ur-tråkigt inlägg, lika tråkigt som denna dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0