They call me crazy

22 September

Idag har jag faktiskt börjat med det nya, att träna! Kanske sker det saker på riktigt nu? Att jag verkligen tar tag i det, inte skjuter upp allt. Hur som helst, jag & Sandra åkte in & tränade på gymmet tidigare. Sprang lite, cyklade, ja you get the picture. Imorgon blir det ett till gym-pass.

Köpte med mig en macka från mackmakeriet hem & verkligen slängde i mig den. Verkligen gott, tuggade glatt i mig hela & tittade på gamla Top Model under tiden. När pappa kom hem ville han ut & springa, så så fick det bli. Sprang en runda här i Berghalla bara, 4km blev det. Bättre än ingenting! Sebbe kommer snart hit & då ska vi ut & gå. Hemskt vad hurtig jag har blivit!

Träningen denna vecka spikad, känns urskönt! Nu är det jag som ska bli vältränad & få en snygg kropp. Finally! :)  Vi får väl se om det blir någon förändring.

Imorgon är det träning, plugg & senare ska jag slinga håret på min moster. Ska självklart busa lite med lilla Felicia också, det är ett måste. Jag saknar henne!

Nu ska jag duscha av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0