As you all know

090412 - Söndag

Påsken är över & även min lediga helg. Hur kan två helger ha passerat så snabbt? Nästa helg är det min tur att vara på Lindgården igen & jag vill verkligen inte att det ska bli helg. Jag funderar på att söka ett "vanligt" jobb, där man jobbar på dagen & inga helger. Där man är ledig på helgdagar osv, jag tror att ni förstår. Jag har för många kvällar!

Jag har ju tidigare pratat om att lösenordskydda min blogg, funderat på om jag ska göra det eller inte. Nu är det såhär att jag har gjort en ny blogg, en lösenordskyddad sådan, som bara vissa kommer att få tillgång till. Där kommer jag att skriva av mig mer, vara mycket mer privat & inte behöva oroa mig för att vem som helst kan läsa. De som vill ha lösenord får säga till mig.

Blev inget långt inlägg nu heller, har faktiskt ingen lust. Nu ska jag i alla fall gå & titta på Sanningens ögonblick.

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0