I try my hardest

090407 - Tisdag

Jobb idag igen, precis som imorgon & torsdag. Men sen är jag ledig i 3 dagar!! Ska bli så skönt, jag är trött.

Jag saknar min bästa vän som är i Thailand. Jag saknar att kunna prata med henne om allt & bara veta att hon finns där. Men hon kommer ju tillbaka, i alla fall i 2 veckor innan hon åker till USA i 1 år. Tur för henne att jag ska hälsa på ;)

En sak jag har kommit på är att jag klarar mig. Efter allt som har hänt så är jag ändå hyffsat lycklig & det känns bra! Sakta men säkert ska jag jobba mig upp igen & jag vet att jag har många i min närhet som kommer att hjälpa mig.

Tråkigt inlägg idag igen men något mer blir det inte :)  Sluta läs min blogg?

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0