It's getting closer

090422 - Onsdag

Just nu är jag så vimsig, jag vet inte ens vilken dag det är? Tror att det är onsdag men är inte helt säker, haha. På jobbet behöver jag bara veta vilket datum det är, så att jag signerar medicin-listorna rätt & att de får i sig rätt medicin på rätt dag & rätt tid.

Har för övrigt haft lite språk-lektioner med min gubbe idag :)  Han kan redan "much better", haha. Det fick jag höra förra gången jag hade duschat honom, så himla go! Jag lärde i alla fall honom att säga "my name is.." & jag försökte även med lite tyska men det gick inte lika bra. Men imorgon så ska jag förhöra honom! ;)

Jag var förbi körskolan innan & bokade 2 lektioner & halkbanan! Som det känns nu så känns det som att jag inte kommer ha mitt körkort innan min 20-årsdag men det ska jag ha! Jag måste ligga i nu, köra mer än vad jag gör & även börja plugga teorin. Fy på mig, jag har inte ens öppnat boken. Om jag ska ha det där lilla rosa kortet så är det nu som gäller. Jag vill få bort den lilla gröna skylten...

Imorgon är det jobb igen, kväll dock. Sen en kort tur på fredag & efter det ska jag äntligen till frisören & fixa håret! Ska bli så himla skönt, min utväxt jag har nu är inte att leka med. Funderar dock lite på hur jag ska göra med det den här gången, nu till sommaren så vill man ju vara fräscht blond. Får prata med min frisör & höra vad hon tycker :)

Jag ser fram emot helgen, som det ser ut nu så är allt fixat! Känns otroligt skönt, inget som ligger & gnager. Eller jo, vad jag ska hitta på till de två små söta damerna som fyller år men det är en annan femma. Det hittar jag på fredag! En av de i alla fall, Sandras kanske får vänta lite. I hope you dont mind?!

Nu ska jag i alla fall lägga mig i sängen & koppla av en stund innan det är dags att sova.

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0