Chicago

Torsdag, 06 Augusti

Nu ar det snart dags for simlektion, vi har alltsa nyss atit frukost & ska strax bege oss bort till poolen. Tycker bara synd om lilltjejen som ocksa vill ha simlektion men som ar for liten..

Igar var vi i alla fall pa Woodfield Mall, 300 affarer tydligen? Stort var det i alla fall & var spenderade ett par timmar dar. Fick med mig en hel del hem! Fran Forever 21: klanning, 3 linnen, trosor & 2 ringar. Fran HM: fina underklader. Fran VS: Mysbyxor+troja & en t-shirt. Det var min shopping fran igar. Jag maste hitta lite mer vardagsklader! Det mesta jag kopt hittills ar inte sant man gar omkring med har direkt..

Jag trivs verkligen har borta, barnen & Sandras vardforaldrar ar hur gulliga som helst! De far en verkligen att kanna en valkommen & ar inte alls svara. Sa vad ska jag saga, jag ar lite kar i USA. Sa nu packar vi vara vaskor pappa & flyttar hit i 1 ar! Sen kan jag plugga till nurse nar jag kommer hem :)
Jag har dock hemlangtan. Jag saknar verkligen pappa! Saknar alla andra ocksa, min bror & alla vanner. Men i dessa dagar tankar man extra mycket pa pappa. Min papi ♥

Danni, lilla gumman :)   Jag ar livs levande & tanker inte do det narmaste sa du kan vara lugn, haha. ♥

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0