Chicago

Mandag, 10 Augusti

Sitter har i Sandras sang nu & ska snart sova. Allt kanns ganska drygt just nu, vi ar trotta & ja, var humor ar pa lag niva. I alla fall, det blev lite shopping idag :)  Vi hamtade upp Sara, akte direkt till Taco Bell. Helt okej mat faktiskt men jag maste saga att jag foredrar svensk tacos. Vidare till Forever, idag plockade jag pa mig en del. Kopte ett par sjukt snygga skor med, sjukt hoga var det ocksa for den delen.

Vi ar minst sagt sega efter helgen i vid Lake houset. Jag har ont i armar, rygg & nacke. Sa nagon dar hemma, kom hit & massera mig tack! Fasen att jag har gatt massage kurs & ingen annan av mina vanner. Mamma, du far massera mig. I alla fall, vi har ont & massvis med myggbett. De ar inte att leka med, pyttesma men de kliar nagot sjukt.

Sandra ar ett hungerbarn :)  hon bara ater & ater, skal med flingor, 2 bars, banan & knackemacka med keso. Som jag skrev innan ar vi ganska dryga nu, lag humor.
-Alltsa Fia, jag har glomt att beratta en sak for dig.. Det kommer utomjordingar & tar oss.
-
Hahahaha. (sparrar upp ogonen)  Nar da?
-Hahaha, vaaa?
-Ja alltsa nar kommer dem?
- NU!

Sen forsokte Sandra lura i mig att Happy feet pingvinen inte finns pa riktigt :(  Halla, det ar samma sak som att saga att jag inte har en hund.

Nej, nu ska vi sluta dryga & sova. Ta inte detta inlagget pa nagot satt seriost :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0